Merhaba kızlar bugün doktora gittik öyle bir kontrol olsun diye, muayene etti çok şükür bir sıkıntı yok kilo boy iyi maşallah 🧿 ek gıdaya geçişi sordum çünkü yediklerimizi görünce atlıyor yemek istiyor ağzını şapırdatıyor doktor da gelişimi güzel ek gıdaya yavaştan geçebilirsin dedi 😊 yoğurtla geçmemi önerdi sonra 3 gün kuralıyla püreler ver ama doyumluk değil tadımlık dedi 🤗
ek gıdaya geçen anneler siz neler önerirsiniz ?
neyi nasıl yedirmeye başlamalıyım ?
Dikkat etmem gereken şeyler nedir? İlk bebeğim tecrübem yok bu arada bebeğim 4.5 aylık ☺️