Egemen26 canım ben iki çocuğumda da yaşadım meme reddini. Oğlum doğdu hiç tutmadı memeyi makineyle sağdım verdim ve 3,5-4 aylık olana kadar devam etti sürekli uğraştım emmeye alıştırmak için hep kucağımdaydı emsin diye yarım saate bir memeye tutuyordum alışsın diye yavaş yavaş düzeldi .kızımda ilk başta emdi ama 2 aylık olunca red başladı 4 saat gecikince iyice acıkınca emiyordu azcık onun haricinde ağlıyor memeyi görünce kendini yay gibi gerip başını geri atıyordu hep kucağımda gezdirerek hafifçe sallayarak emzirmeye çalıştım 1,5-2 ay devam etti sonra düzeldi. Aç kalıyor diye biberonla mama verme yoksa iyice unutur memeyi.Çok uğraşman gerekiyor emmiyor deyip bırakma sakın pes etme sen sürekli tut memeye inan alışacak kesinlikle tecrübeyle sabit. Moralini iyi tut emmiyor diye umutsuzluğa kapılma. 2 çocuğumda da yaşadım hiç pes etmeden devam ettim ve başardım. Sen de başaracaksın muhakkak güzel anne 👍