Esiladuru Merhaba kizlar 3 aylik kizim var her mama verdigimde kusuyordu aptamil sma verdim kustu doktora goturdum once reflu ar mamasi verdi onu icince de kusarsa tahlil yapicam dedi reflu mamasindan da kustu bu gun tahlil sonuclarini aldim ama doktorun soyledikleri tatmin etmedi beni idrar yollarinda enfeksiyon varmis bu yuzden kusuyormus benim kizim sadece mamadan kusuyor surup verdi doktor 1 hafta kullanip tekrar idrar tahlili vericekmisiz gecmezse eger igne tedavisine baslicakmis simdi benim anlamadigim idrar yolu enfeksiyonda cocukta ates agri huzursuzluk yapmazmi bizde yapmiyor sadece kusma var basina boyle birsey gelen varmi para icinmi durup dururken basima hastalik çıkartıyorlar yoksa uzun oldu hakkinizi helal edin bu konu cok kafami karistirdi 🙄
Gzd Esiladuru başıma gelmedi ama hem postunuz yukarda kalsın belki gören olur , hemde başka bi doktora daha götürün belki farklı birşey söyler
Esiladuru Ipekk hayir canim sadece emziriyorum ama arada mamada vermek istiyorum cunku bir isim oldugunda bebegi evde birakip gidemiyorum
Esiladuru [bilinmeyen] sadece mama verdigimde oluyor bu durum bizde normal emzirirken hic bir sikintisi yok şükür