ayyuzluannesi Kızlar bebegim birkac haftadan beri ek gıda ile besleniyor. Ama birkaç gündür kaka yaparken zorlanıyor ve kızarıyor. Kakasi da baya kati ve yeşil sizce normal mi? Ek gıdadan sonra nasıl oluyor bu süreçler.
bgmarik ayyuzluannesi verdiklerinize göre değişir ama genelde oluyor.Sürekli sıvı ile beslendikleri için bu duruma alışmaya çalışıyorlar.Doktorum kakada zorlandığını hissedersen püresine ya da çorbasına 1 çay kaşığı saf zeytinyağı koy dedi.Demir ilacına da başlattı.Kullanıyorsanız o da etkili olabilirmiş.
ayyuzluannesi Bu arada beş ayı bitti altıya girdik. Sütüm çıkmaz olduğu için biraz erken başlamak zorunda kaldık.
ayyuzluannesi jap patates, havuç. Meyve püresi felan evde hazırlayıp veriyom . Karıştırdık birkaç tane püre yaptık. Öyle veriyoruz. Ama yinede bir doktora gidelim demi ne olur ne olmaz . Yüzüde pul pul kabardı. Bilemedim.
ayyuzluannesi bgmarik demir ilaci kullanıyoruz. Zeytinyağını da arada koyiyriz . Su veriyoruz bol bol .
jap ayyuzluannesi yüzü de kabardıysa bilemedim canım. Götür istersen için rahat eder. Kakası direkt katı değilse kabız değildir katı gıda aldığı için kıvamı değişiyo zaten
jap ayyuzluannesi ek gıda da çoğu zaman yeşil oluyo canım kızımında öyleydi hep. Bezelye ıspanak gibi yeşil yiyecekler yediğinde daha da yeşil olur😊