Bugün 6 aylık olduk bir ayda 330 gr almış tadıma başlamıştık yemiyordu kitliyordu ağzını zorla veriyordum nerdeyse son bir kaç gündür yemeye başlamıştı. Mama da içiyor halbuki niye böyle oldu ki. Mamaya devam edicez ama ek gıda ağırlıklı gidelim artık dedi doktor. Bir ayda en az 400gr almalıymış bebekler çok üzüldüm yaşayan var mı?