Aysenes Selam oğlum haftaya üç aylık oluyor mama ile besleniyor Şu son iki haftadır mamayı zorla içiyoruz 3 saatte bir 70 ile 100 arasi zor İçiyor artık mama saati gelsin istemiyorum bildiğiniz eziyet😔 Sizde de öyle mi yoksa tek ben de mi böyle🤦♀️
Eliz28 Aysenes benimde oğlum haftaya 3 aylık oluyor kendi kendine duran bebek sürekli kucak istiyor memeyi emmek istemiyor ağlıyor niye böyle oldu anlamıyorum 🤦🏻♀️
Asel123 Aysenes bizde 3 aylık olduk anne sütü alıyor benim kızımda çok az emiyor emmek istemiyor 3.ayda bebişlerimize birşey oluyor heralde 😃🥴
Karaoglannesi Aysenes benimki de 3 buçuk aylık bir haftadır emmemeye yeminli sanki tam gazı geçti dedim şimdi kendini c yapıyor resmen memede sadece anne sütü alıyor çok zorlanıyorum yani aynı durumdayız
Mircet Aysenes sanırım bu 3 ayda var bişey😂 benim kızımda emiyor sadece ama bu sıralar emmek istemiyor kafasını ittiriyor sürekli kucak istiyor memeyle boğuşuyor adete
Aysenes Eliz28 Vallahi piskolojim bozuldu güzel yiyen bebeğim artık yemek istemiyor ne yapacağımı şaşırdım😔
Deletedmom382 Eliz28 ek olarak mama veriyorsanız artık biberonla mamayı ayırt edebiliyor vebreddediyor malesef bizde öyleyiz
Fadikfs Eliz28 aynısı bizdede oldu 3 aya girerken biberonla verdiğimde emiyordu bende kendimi uykuya dalarken emzirdim bir süre sonra düzeliyor inşAllah sizinki de düzelir
Eliz28 Deletedmom382 yok canım ya sadece anne sütü alıyor ne yapacağımı şaşırtıyorum emziriceğim zaman strese giriyorum
Cimbm Bnmde haftaya 3aylik olucak emiyor sadece gazi olunca istemiyor ama çok huysuz kucak istiyor yatan bebek yatmak istemiyor bnde anlamadim
Aysenes Cimbm Benim oğlum çok huysuzdu gazdan dolayı ama ben Aptamilin gaz için olan mamasını aldım Şu an çok sakin bir bebek oldu ama Şimdi de iştahsızlık başladı🤦♀️
Deletedmom382 Eliz28 Bende maalesef uyanınca veriyorum memeyi baş baş bağırıyor sonra bi tutuyor 2 emiyor sonra sürekli kafayı geriye atıyor çok zor mecbur sağıp içitiyorum
Anneyim48 Merhaba post açtım bende yazan olmadı benim kizimda 3 aylik golden goat kullanıyorum dönüşümlü hipp mama kullansam olur mu acaba Golden goati artik eskisi gibi iştahlı yemiyor 4 saatte 90cc anca içiyor cok üzülüyorum artik😔
Aysenes Anneyim48 canım ben pek bilmiyorum mamaları ben Türkiye’de değilim ama illa bilen biri çıkar bazen ben de düşünüyorum acaba mamanın tadını mı beğenmiyor diye yani beni zorluyor artık aynı benimkisi 90 100 daha fazla içmiyor
tiniminimom Anneyim48 biiz aptamil kullandık çok gaz yaptı. Şuan hipp kullanıyoruz kızımın uykuları da 4 aydır düzene girdi şükür karnıda doyuyor 🙏🏻 şuan 6aylığız 🙏🏻
Aysenes Asel123 Yani yalnız olmadığımı sevinsem üzülsem mi bilemedim 😒bir de benim çocuğum düşük kilolu çok korkuyorum kilo alamayacak diye🥴
Aysenes Karaoglannesi Aynen tam sevindim gaz sorunumuz bitti diye şimdi de yemiyor beni stresse sokuyor🤦♀️
Mom17 Fadikfs yaaa benımde 2 ay 18 gunluk gercekten zor memeyı tutuyo artık tutuncada bı ıkı defa emıp kafasını gerıye atıyo bagırıyo ay nede öyle bunlar