Kızlar ön alt azı dişimde mercimek tanesi kadar çürük ve çukur oluşmuş ve bayadır var dışımın ön kısmında var arka kısmı bembeyaz orda yok hiç ağrı yapmazdı son 2 gündür ağrı yapıyor kenarındaki diş etim şişmiş kızarmış ve bastırınca acıyor kanıyor acaba diş etimden kaynaklı bir ağrı mi yoksa dişim mi ağrıyan birde diş etime baskı uygulayınca 1 saniyelik ağrı geçiyor sonra geri başlıyor bogazlarıma kadar iniyor ağrı 20 mılık dişlerim altlı üstlü çıkıyor acaba 20 mılık dişim de yapar mi ağrı öbür dişlerime yada onun ağrısını bitin dişlerimde hisseder miyim sizce yasayanınız bileniniz var mı ?