kızlar böyle bir kıyafetimiz var. Dun ilk defa giydireyim dedim. Inanılmaz tüy bıraktı. Çok da severek aldım ama internetten almıştım. Bu kadar tüy bırakacağını bilsem almazdım. Daha hiç giymedi. Kışlık olduğu için dışarı çıkarsam giydireyim istiyorum ama bu tüy sorununu nasıl çözebilirim? Bildiğiniz bir yöntem var mı?