Prensescik İphone 6s vardı cami kırılınca şarjida cabuk bitince değiştirmek zorunda kaldım masrafı 700 bulunca tabi iPhone gibisi yok ama pahalı bir ürün almak zor eşimde oppo a 72 aldı bugun nasıl kullananlar memnunmusunuz
damlahira Prensescik Oppo A 5s kullanıyorum 1 sene olacak eski bir iPhone kullanıcısı olarak gayet güzel
Bebistoomm Prensescik oppo a52 kullanıyorum hiç memnun değilim serisi çıkalı 4 ay oldu ben alalı 3 ay oldu şimdiden arıza verdi servise gönderdim ana kartı yanmış parmak okumuyo yüz tanımıyor oyunda sola çevirince ekran işlev görmüyor daha neler neler.. Allah’tan kaskosu varda kaskoya göndereceğim inşallah sizin ki iyi çıkar
zehranur01 Bence iphone dan kat kat iyidir. Androidte kullandım şuan iphone7 ama şimdiki aklım olsa hiç almam iphone. Biz sıkıntısını görmedim tamam ama herşey kısıtlı uygulamalar bile
edaozdxxr Prensescik iPhone kullanıyordum öncesinde daha sonra Samsung a71 aradım bulamadım bunu aldım aynı özellikte diye çok güzel gerçekten.
Prensescik edaozdxxr bende dün Samsung a31 aldım en ufak şeyde ısındı telefon kamerasida güzel degildi degistirdk bunu aldık bakalım