zehranur01 Nizim ilk 3ay nerdeyse hergün hıçkırığımız olurdu. Bebeğim anne karnında bile çok hıçkırırdı hissederdim. Huysuzlanıp ağlamaya başlardı, internettende araştırdım çözümü buldum. Emiyorsa mutlaka zorlada olsa süt içirin 1dakikaya hıçkırık falan kalmıyor. Benimkinin hıçkırığı yarımsaat bile sürüyordu kendiliğinden geçmesi çok uzun sürüyordu oğlum hiç durmuyordu. 1/2dakika yutkunarak emsin sütü hemen geçer hıçkırığı. Birde koltuklatlarından tutarak dik açıyla tutarsanız bebeği oda rahatlatıyor. Onun dışunda geçmiyor.