Huysuzvetatli Esra3772 bebek 1 yaşını doldurana kadar günde 1.5 saatten hesaplayabilirsiniz. Bu durumda bebek kaç aylıkken işe başlayacağınız önemli. Ben bebek 6 aylıkken işe başladım. Haftalık olarak toplu kullanıyorum. Haftada 1 gün izinli sayılıyorum.
Esra3772 zehranur01 ya da toplu kullanabilirsin şirketin izin verirse, yakın zamanda kullanan varsa bize kaç gün ortalama yazsın
htcmyr Benim bildiğim toplu kullandirilmiyor. Günlük 3 .5 saat diye biliyorum 6 ay. sonraki 6 ay 1.5 saat .
Esra3772 htcmyr benim şirketim kullandırıyor, toplu da kullanılabiliyor süt izni işveren izin verirse kullanılabilir 😊
Miniknur Benim şirketim de toplu verecek ama şuan gün sayısını bilmiyorum. Yaklaşık 1 ay dendi. Önce 6 ay ücretsiz kullanacağım sonra bakılacak emzirme saatlerine
Esra3772 Miniknur ben ücretsiz izin kullanmadan haftada bir gün izinli gibi sayıp hesaplayacağım. Teşekkür ederim 😊
Huysuzvetatli Miniknur size de bir dipnot vereyim. Bebek 1 yaşını doldurana kadar veriliyor süt izni. 6 aylık ücretsiz izin kullandığınızda,bebeğiniz 1 yaşını doldurmuş oluyorsa , süt izinlerinizi de tüketmiş olabilirsiniz.
Esra3772 Huysuzvetatli teşekkür ederim internette o kadar bilgi kirliliği var ki, sanki bebek doğduğu günden itibaren hesaplanmalıymış gibi, bu iyi oldu ben de haftada bir gün sayıp bulayım en iyisi 🙏🏻
Miniknur Huysuzvetatli evet biliyorum teşekkür ederim. 4 ay gibi bir süre kalıyor. O kısım da kullanacağım. Yeterli olur zaten o da. Sonrasında oart time yöneticilik hakkıma geçeceğim. 3 gün çalışacağım.