Merhaba canımız annelerimiz🥰 Bugünün sohbet konusu benden gelsin.
Ne olsa çok mutlu olurdunuz? Ben yurt dışında yaşıyorum izin nedeniyle Türkiye’ye gelmiştik,yaşadığımız ülkeye giriş çıkışları sınırlandırdılar eşim geri döndü oraya ben gidemedim,eşimin yanına gidebilsem çok mutlu olurdum..
Sizden gelecek olan cevapları bekliyorum birazcık sohbet edelim☕️