Ya 7 buçuk aylık olduk desteksiz oturamıyor oğlum ve yüzüstü durmaktan nefret ediyo. Daha hiç tam tur dönmedi, emeklemeyi geçtim sürekli otururken bile kendini geriye atıyo durmak istemiyor. Herkeste farklıdır diye düşünmüyordum ama normal mi yoksa bi sıkıntı mı var. Hiç gayret yok 😄