Derin1509 Merhaba hanımlar 2 aylık kızım var gögsümden cok fazla süt akışı oluyor emerken yetişemiyor boğazında kalıyor ne yapabilirim bunun için parmakArasına alıyorum ama yine de süt akışı çok fazla başına gelen var mı nasıl baş ediyorsunuz
Deletedmom9 Derin1509 Emerken fazla sütten boğazında kalıyor mu? Biraz dik emzirin. Başka da bilmiyorum ne yapılır. Ha kalıyormuş yazmışsınız zaten. Dik emzirmeye çalışın artık.
elifiii Derin1509 arkanıza yaslı pozisyonda emzirmeye çalışın, emzirme öncesi 1-2 dakika elle sağım yapabilirsiniz o sütü sonra verirsiniz kasıkla.
Maviiii95 Derin1509 emzirmeden önce sütünüzü biraz sağın süt akışı yavaşlayacaktır. Sağdığınız sütü ister içirin ister stok yapın
MomofGok Bebeğiniz emmeden göğsünüzü beş dakika sağabilirsiniz. Böylelikle göğsünüzdeki tazyikli sütü sağmış olursunuz bebeğinizde daha rahat emer.
Derin1509 MomofGok yapıyorum Sabahları uyandığımda genelde sağıyorum ama tabi gün içinde hep kucağımda olduğu için Fırsatım olmuyor sağmaya 😔
Derin1509 Maviiii95 sabahları sağıyorum ama gün içinde fırsatım olmuyor hep kucağımda tek bakıyorum bide