Merhaba hanımlar eşim iyi geceler maması almiş bugün daha önce hiç kullanmadım hep kendim yapardım evde hazırlama bilgisini okudum 4 yemek kaşığı mama 150 ml su diyor ama yemek kaşığı biraz çok olmaz mı tatlı kaşığınla hazırlasam azmi olur since
bu arada kızım 6 ay 24 günlük