Umuthayatcan01 Oğlum kalp hastası olduğu için çok kilo alamıyor ama Allah’a şükür 8 kilo olduk boyu 70 cm. Sebze püresini çok severek yer (patates, havuç, kabak, pirinç bazen birazcık mercimek koyuyorum pirinç yerine ), onun dışında doktorumuzun önerisiyle kıyma ve tavuk vermeye başladım yumurtasına katıyorum, çorbasına katıyorum. Tarhana çorbası yapıyorum içine şehriye katıyorum. Onun dışında yediklerimizin tadına baktırıyorum sürekli çok seviyo o yüzden mümkün olduğu kadar kendi yemeklerimizide az tuzlu ve az salçalı yapıyorum. Şimdilik böyle farklı şeyler arıyorum bende buldukça deniyorum. Ve yoğurduna da cevizi toz haline getirip her yediğinde katıyorum 🤷♂️