Merhaba anneler oğlum 5 ay 7 günlük. Bir iki ay sonra odasını ayırmayı düşünüyorum. Akşam 8 gibi yatar bende 12 gibi yatmadan önce uykusunda emzirip tekrar yatırım. Sabaha kadar iki kere daha kalkar emzirip yatırım. Doğduğundan beri bu şekilde düzenimiz. Sorun şu ki uyandığı zaman ağlamıyor yada ses çıkarmıyor. Benim uykum inanılmaz hafif o yüzden beşikte donerkenki sesine uyanıyorum yoksa hiç ses çıkarmıyor. Gözümü bir aciyorum bana bakıyor yada yatakta kendi kendine dönüyor bakiniyor. Odasını ayirsam nasıl olcak ses çıkarmıyor uyanamam. Telsiz alsam işe yarar mı duyar miyim birşeyler bilemedim ne yapmam lazım. Odalarımız yan yana bu arada