Kızlar merhaba.bebeğim 4 ay 24 günlük. 2. Ay aşısı yaptırdık herkes gibi 1 kol 2 bacak. Aradan 2.5 ay geçti kızımın kolu enfeksiyon gibi oldu kızardı şişti. Şimdi de patlamış sarı iltihap akıyor . Sağlık ocağını aradım doktorunu ama öğle arası cvp alamıyorum. Normal mi bu durum başına gelen var mı?