Prenses39 22 ayın sonunda 2 gün önce bu sebepten doktora gittim. Başımdaki saçlar o kadar azaldı ki anlatamam. Öbek öbek geliyor ve köklerini görüyorum. B12 ve demirim eksik çıktı onlar için ilaç başladı. Bir de bir karışım verdi onu süreceği haftada 3 gün. 6 saate yakın saçımda kalacak.