Esra_esra Anneler 28 günlük kızım var ve çok korkuyor rüyasında emerken falan çok korkuyor ağlayarak uyanıyor sıçrıyor üstüne Cevşen de taktım beşiğine nazar duası taktım ama hala korkuyor gözleri falan da kayıyor korktuğunda başına gelenler yazabilir mi
Arapgelin Esra_esra ağlayarak uyanmasının sebebi gaz olabilir mi çünkü o daha melek korkutmazlar diye biliyorum 🥰 aynı şeyler benim bebeğimdede vardı bağırarak çığlık atarak uyanırdı ama sebebi gaz🤦🏻♀️🤭
Powermoms Esra_esra gaz sancısından aglayark uyaniyordur. Benim oglum uskusunda sicrar sonra baslar aglamaya. Kundak en iyisi birde uykuya dalarken dua acip oyle uyutun rahatlar biraz
Mom9 Esra_esra bebeğinizin gazı vardır ve moro refleksi denilen ani sıçramalar yaşıyor. Uykuluyken gözleri yarı açık olabilir kayabilir. Bütün bunlar huzursuz ettiği için ağlıyor. Yarım kundak yapın bir müddet öyle uyutun. Gaz damlasını da düzenli kullanın. Her beslenmeden sonra hemen yatırmayın omzunuzda ovalaya ovalaya gezdirin. Gazı çıksa da yine gaz olacaktır. Bu aylarda en yapılabilir şeyler bunlar.
bett12 canım kollarını bacaklarını kıpırdtamiyacak sıkılıkda kundak yap.Çok sıkma.Üzerine ayetel kürsi de oku,Rabbim huzur verir inşAllah🌸