Kizim 8 ay 4 günlük. Ek gıdaya giriş döneminde her şeye ağzını acar,denemeye tepki vermezdi. Sonradan porsiyonlari azalmaya,ağzını açmamaya başladı. Belki diştir dedik durduk ancak işine geleni yiyor. Meyveye ya da sabah kahvalti da mamaya bisküvi eklersem yiyor. Ama çorba asla almıyor. Kendi yediklerimi az az ekmek ile suyundan verirsem yiyor,balik,köfte aliyor ama 3 5 lokma anca. Işe başladım süt sagip bırakıyorum. 10 da uyanıyor ben 5 te yanına gidene kadar 7 saatte 150 cc anca içiyor. Kilo alimi cok yavasladi daha anca 8 kiloya dayandi ne yapsam nasıl yapsam bilmiyorum 🤷♀️ çok şükür sağlık olarak hiç sıkıntısı yok,5.5 aydan beri emekliyor şimdi yürümeye çalışıyor her şeyde çok erkenci ama yemek konusunda ağır sıkıntı yaşıyorum. Düzelir mi bilmiyorum çok uzuluyorum.