Asya29 balcicegin_annesi bende dün yaptırdım 4. Ay aşısını bugün yıkadım. Hemşire yaptırabilirsin dedi dün Verem aşısı dılında her aşı sonrası banyo yapımında bir sakınca yoktur.☺️