zeynepalp defneemir ben 40 gün sonra kalmıştım. Hiç adet görmeden. Hiç ihtimal vermiyordum isteyerek de olmadı aslında ama 3 ay süre veriyor doktorlar rahmin toparlanması için. Çok şükür bebeğim sağlıklı oldu 🤲
ilknurgoksu defneemir kalabilirsiniz tabiki de lakin kanamanız bitip rahmin toparlanmasını beklemek daha sağlıklı doktorum en az 3 ay demişti😌
defneemir zeynepalp yani hemen kalir miyim internetten baktim 20 gun sonra anca hamile kalabilirsiniz diyor
zeynepalp defneemir kürtajdan sonra hemen ertesi gün hamile kalacak haliniz yok ya. Bu aceleniz neden ki? Kanamanız bitecek yumurtlama gününüz gelecek derken 1 ay sonra ancak hamile kalabilirsiniz