Selcanecrinn ben doğum öncesi bir kaç doktorla gorusmustum dördü de doğar doğmaz yapmayı uygun bulmamisti ödemli olabiliyor bebek o doğum odemini atsın doğum, yeni yasama adaptasyon süreci bunlar bebek için hep bir stres kaynağı üstüne bir de sünnet gibi bir işlemin stresini yüklemeye gerek yok o yüzden bebeğin bir kaç ay büyümesini tercih ediyoruz gibi benzer yorumlarda bulunmuslardi. 3-6 ay arası yaptırmayı tercih edebilirsin dönmeye emeklemeye başlamadan önce yaptırmak bebek açısından da daha rahat oluyor da demişlerdi. 5.5aylikti yaptirdigimda ilk gün biraz zor geçiyor bebek açısından ama çok çabuk toparlayıp iyilesiyor