EmrhanDfne
2 buçuk aylık bebeğim var. 3-4 gündür gündüz uyumuyor. Gözünü kapatmasıyla açması bir oluyor. Sallıyorum emziriyorum ama nafile ağlıyor sürekli. Sadece arabayla dışarı çıkınca uyuyor. Hiç bişey yapamaz oldum bütün gün kucağımda ağlıyor uyumuyor. Sizde yaşdınız mı nasıl atlattınız geçici mi bu durum. Bi yardım edin nolur 😔😔