Sarileblebi merhaba ben de yeni geçirdim bugün karantinanın son günü bebeğim 9 aylık. Öncelikle korkmayın, bebeği emzirmeyi sakın bırakmayın onu koruyan yegane şey sizin sütünüz zaten. Ben bebeğime de test yaptırmıştım onunki de pozitifti sadece 1 gün ateşlendi onun dışında hiç semptom olmadı, ben de 3 gün halsizdim sadece ve azıcık öksürük vardı, o da geçti hemen. Bizi aradılar ilaç getirmek için, emzirdiğim için bana farklı bir ilaç getirdiler ismi plaquenil. eşime favira getirmişlerdi ilk gün sabah 8 akşam 8 tane diğer günler sabah 3 akşam 3 tane aldı o. Ben de plaquenil isimli ilaçtan sabah 1 akşam 1 aldım, emzirmeye de devam ettim şimdi birşeyimiz yok şükür. Eğer bebeğin negatif olduğunu düşünüyorsanız maske ve eldiven kullanın emzirirken ama pozitifse normal yaşantınıza devam edin ilaç vs alarak. Sizi aradıklarında emzirdiğinizi söylerseniz ona göre ilaç getirirler. Çok geçmiş olsun