Merhaba kızlar bebeğim 7 aylık iki haftadır bağırmaktan ziyade böğürüyor resmen altı temiz karnı tok neden böyle yapıyor olabilir ağlamıyor bağırmanında ötesinde resmen böğürüyor bebeğim büyükler kendi sesini tanıdığını buyüzden yağtığını söyleselerde içim rahat etmiyor bu zamanda dontora hastaneyede acil olmadıkça girip çıkmak istemiyorum sizlerde yaşadınızmı böyle birşey sebebi sizce ne olabilir