Deletedmom424 Merhaba sevgili anneler adet gunume koskoca 12 gün vardi ama bu sabah adet olduğumu gördüm neden acaba normal de çok düzenli neden böyle olmuş olabilir bir doktora görünsem mi? Var mi bu durumu yaşayan 🥴
acimavi Deletedmom424 doğumdan sonra 1 yıl kadar adet düzensizlikleri normalmiş, yine içiniz rahat etmezse doktora görünün tabi ama eğer farklı bir durum yoksa, farklı bir ağrı, farklı bir kanama çok endişe etmeyin derim
lisansli_Mom49 Deletedmom424 bazen oluyordu aMS bu sefer hem erken oldum üç gün sürdü şimdide beyaz akıntı fazla
tubist benim de 23 gunde bir olur hep. arastirmistim. yumurta rezervleri daha cabuk bitiyor ama milyon tane oldugunu dusunursek takmiyorum. neden oldugu konusunda bir fikrim yok, genetik olabilir
Deletedmom424 tubist benim de 25 ile 28 gün de bir olur hiç şaşmaz ama niye böyle erken oldum anlamadım
Deletedmom424 acimavi yok diğerlerinden farksız hiçbir sancı ağrım yok ama ilk kez bu kadar erken adet oldum şaşırdım 🙄
Deletedmom424 acimavi ilişki yaşadıktan sonra 🙈sabahına adet oldum 🙈çok sagolun şimdi Google ye yazdim ALLAH korusun neler okudum öyle ya korktum valla🥴
acimavi Deletedmom424 google da parmağım sızlıyor yazınca beyin tümörü diyor😁 o yüzden sağlıkla ilgili konularda oraya pek bakmamak lazım😁
Deletedmom424 acimavi hahahah😁😁öyle valla ya insan dahs çok sinir stres sahibi oluyor doktora yazdim gel muayene edelim diyor tamam dedim hemen ilk uçakla oradayım 🥴😁
Deletedmom424 lisansli_Mom49 gitmedin degil mi doktora falan? Bir de rahim ağzın da yara var mi senin
Deletedmom424 Alin size sağlık postu cevap veren yok mu ya herkes mi düzenli adet oluyir 😁yok mu bilen
lisansli_Mom49 Deletedmom424 yok gitmedim cnm herhangi bir sıkıntı yok mevsimler arasız geçişten olabilir bide emziriyorum ondan kaynaklanabilir