Kızlar 6 aylik oğlumu hastaneye götürdüm idrar yolu enfeksiyonu var dedi bide kum görüyorum dedi bebegimin iştahı yok idrarda azalmada var doktora sordum iştahsızlık olmaz dedi sert sert konuşuyordu korktum pek bisi soramadım idrarda azalma ve bebegimin iştahı niye böyle oldu napcam bu yasta ki bi bebej niye kum döksün:(