Kizlar en son ne zamana kadar yapılıyor aşının ilk dozu? Eşimin işinden dolayi Biz haftaya Çarşamba gidebilicez aşıya 3 ay 8 günlük olucaz. Sorun olur mu geç mi kalmış oluyotuz ona göre bı şekilde erken gitmeye çalışacağım. Bilenler yardımcı olabilir mi 🙏