annesinin_kizi Symackn gerçekten öyle yaa ne kadar zor muş ek gıda Zeytin yağını nerden alıyorsunuz girişimci anneden felan mı instegram sayfasından mı varsa adres atabilir misiniz
annesinin_kizi Symackn internetten felan daha detaylı araştırıp daha özen göstericen ve sadece mamaya mesleniyor kızım anne sütü yok
annesinin_kizi Symackn canım bura bebeklere özel dimi ve senin alış veriş yaptığın yer mi Yani temiz mi güvenilir mi sipariş verdiğim zaman elime güzelce ulaşır mı
Symackn Aslında ege tarafından bir tanıdığın vs. var ise ordan temin etsen çok daha uyguna gelir. Bilmiyorum öyle bir imkanın var mı? Ben o şekilde yapıyorum ama buradan alan kullanan arkadaslarımda var. Markettekinden bir tık daha iyidir diye düşünüyorum.
Symackn annesinin_kizi bir sorun yaşayacağını sanmam ama araştır işte yinede ben sadece fikir verdim instagram hesaplarına yazabilirsin mesela soruların varsa. İçin rahat eder.
Harvicell Kbra2 ben dediğiniz gibi zeytinyağı döktüm havuca beğenmedi 😩 şimdi kabak tadımı yapıyoruz sökmüyorum bir sıkıntı olur mu bilemedim
Symackn Harvicell benimkide kabağı begenmedi fazla sanırım zeytinyağından dolayı bir tatlı kaşığı anca yemiştir 🤷♀️
Kbra2 Harvicell 1 çay kaşığının yarısı kadar fakan dökseniz bi sıkıntı olmazdı yaa 🤔 ne kadar döktünüz 🤔
Harvicell Symackn evet sade yediği zaman sıkıntı olmadı bizde zeytinyağı ile yemedi . Kabağı sade veriyorum şimdi inşallah kabızlık olmaz