ipekkizimm Merhaba daha once de sormustum ama çenede kirmizi noktalar var kizim 6 aylik. dis cikardigi icin salyasi oluyo genelde agzina da herseyi aliyo ondan dusundum ama gecmedi yaklasik 1 aydir var. Bu sekilde olan var mı?
antropologanne ipekkizimm Bende bununla ilgili post acmistim. Kimse cevap vermemisti 😂 Kizim 5 aylik aynisi bizde mevcut.
[silindi] ipekkizimm benim oğlumda 4.5 aylık. Bende dişleri kaşındığı için eline soğan veriyorum ağzına sokana kadar yanaklarına çenesine değiriyo ve böyle kızarıyo. Ama gece yatıp sabah kalkınca geçmiş oluyo bu kızarıklıklar🤷♀️
Gizemela ipekkizimm belki üzerinde ki süveter de yapıyordur ıslak çenesi deyince reaksiyon göstermiştir.
Cansusivlinercann ipekkizimm bencede dişten çünkü kızım 4 aylıkken çıkartı onun dan aynı yerlerinde çokta hala var 5 aylık oldu 2 cisi çıktı
ipekkizimm antropologanne o zaman normal mi demekki bu aylarda oluyo😊 tadim yaptirdiniz mi hic salya var mi sizde de
antropologanne ipekkizimm Daha baslamadik biz. Evet asiri derecede salyasi var. Sali gunu kontrolumuz var soracagim.
DilaraYigit1 Benim de bebeğim de olmuştu salgasi akıyordu felan o zaman birde eli hep ağzındaydi sürtünme yoluyla da olabilir ıslak kaldığı içinde olabilir zamanla geçmişti kendi kendine
ipekkizimm [silindi] sizin sogandan demek ki 🤔bizde gece cok azaliyo emzirirken oynarken yine kizariyo
ipekkizimm Cansusivlinercann ayni bizim de oyle 2 disi cikti ama salyasi hala var kehribar taktim 3 gundur bayagi azaltti insallah kiziriklar da gecer