Besin alerjisi olan bir erkek evladım var. Doğduğu günden üç hafta sonra bir başladı ağlamaya ta ki 6 aya kadar devam ediyor. Bir saniye susmuyor. O kadar zor durumdayım ki ne yapsam memnun edemiyorum emziriyorum diyet yapıyorum özenle organik ve alerjik besinler arıyorum buluyorum yediriyorum. Oynatıyorum kucağımda gezdiriyorum hava almaya çıkarıyorum ama ne yaparsam yapayım memnun edemiyorum. duşa giremediğim oluyor. WC gidemediğim oluyor. Kendime yemek hazırlayamıyorum. Artık çok tükendim başkalarının çocuklarına çok özeniyorum yardıma kimse gelmiyor herkesi yıldırdığı için herkes bebekten kaçıyor. Çok çaresizim ben daha ne yapıyım bu çocuğa???