Ben 4 ay önce doğum yaptım hamileyken de sol bacak ağrısı çektim eklemden dize kadar adım atamıcak hale gelmiştim sonra geçti şimdi de sağ bacağım aynı şekilde çok ağrıyor zor adım atıyorum emziriyorum ilaç kullanamıyorum yaşayan varmı böyle doğumdan sonra bacak ağrısı nasıl geçti