Bekmezci68 Kızlar bebeğem 3 aylık simdiden tatlara alışsın diye herkes birsey söylüyor🙄 siz ne zaman nasıll basladınız 😑
domatesim Bekmezci68 doktor aksini demediği sürece 6 ay anne sütü verin☺️ Biz 4 ay bitti sonra başladık. Ama doktor dediği için başladım yoksa daha bekleyecektim.
Rabia88 Bekmezci68 tam 180. Gün unutmayın ki bebekler ömür boyu diğer tadlari bilecek ama anne sütü maalesef ki zamanlı birsey ek gıda erken başlayınca emmeyi bırakır size diyenlere ben bunu uygun görüyorum siz kendi bebeğinize taddirin diyebilirsiniz 5 aylıkken mercimek köftesi ikram ettiler kızıma tersledim bı daha teklif etmediler
CemreKerem Bekmezci68 6.ayda başladım. Zaten anne sütunun azalmamasi, bebegin sindirim organlarının zarar görmemesi, ileride mide rahatsizliklarina ya da seker tansiyon gibi Hastaliklara yakalanmamasi için 6.ayı beklemek en doğrusu .
Bigaboy domatesim merhaba 🙋🏻♀️ bize de 4.ayda püre değil de meyve sularına başlayabilirsin dedi ben 4.ayımız bitsin o zaman başlayacağım. İlk ne verdiniz
Bekmezci68 [bilinmeyen] evet anne sütü alıyor r bende 6 ayı beklemeyi istiyorum ama aklı erer herseye almaz simdeden ver dediler sinir oldum 😕🙄😑😑😑😑😖😖😖😖
Kozef @Bekmezci68 Bizim 6 ayımız doldu ufak ufak 3 günlük deneme tadımları ile başladık. Şimdi 7 ayımız biticek günde 2 veya 3 öğün yoğurt ve çorba azar azar yiyoruz. Tabi Anne sütüne devam😊👶🏻
CemreKerem [bilinmeyen] merhaba ben 6.ayda başladım ve oğlum yoğun bir iştahla başladı nazar değmesin hala da öyle . Inanmayin böyle şeylere gönlünüz rahat olsun ❤
2melek1anne [bilinmeyen] merhaba eda hanim benim kizlarimda 4 ay 12 günlük siz ne kadar su veriyodunuz ben kan ilacini icmeye baslayali ilacin peşinden bi çay kaşığı su veriyorum çünkü ilaci zor yutuyolar damaklarinda felan kaliyor bende ilaç iyicr aşağı insin diye su veriyorum yanlış mi yapiyorum acaba😅
Balcocuk2 Acemi_ogretmen_annee geçmeyi planlıyordum zaten sizi ilgilendirir mi bebek benim bebeğim çok zorunuza gitti sanırım bebeğimin gelişimi önde salak akıl budalası
Bigaboy [bilinmeyen] merhaba kan ilacı ne kullanıyorsunuz? Hiç nokto nokto göğüs kısmında kızarıklık yaptı mı? Kaç damla veriyorsunuz?
domatesim Bigaboy 4. Ay bitti ilk yoğurt verdim Üç gün. Sonra havuç brokoli patates kabak elma armut bunları sırayla tadım yaptırdım 3 gün kuralı ile. Sonrasında çorba yaptım. Tattığı sebzelerden. Daha sonra muhallebi yaptım. Şimdi 7 aylık olduk 3 öğün yiyor
ayis Bekmezci68 Benimkide 3 aylık banada diyolar tattır ama ben birşey vermeyi düşünüyorum çünkü çok şükür şimdilik kızımın kilosu gelişimi iyi şimdilik gerek yok beşinci ayını doldurduktan sonra yavaş yavaş tattırmaya başlamak istiyorum..seninde sütün yetiyorsa eğer acele etme bence 😊😊
2melek1anne [bilinmeyen] bana söylememişti ama sevindim duyduğuma bende veriyorum aynen şimdilik bir çay kaşığı gittikçe artiririm insallah saolun