Mrs_Mert Gamzegunes Bana arkadaşım önermişti işe yarıyor diye. Bende de yaradı düzenli olarak tükettim.
senem9 Ben kullanıyorum işe yaradığını düşünüyorum. Su, sık emzirme ve bu çay. Birlikte gidiyor. Hangisi veya hepsi mi bilmiyorum ama sütüm arttı
ozgetunak Gamzegunes ben bayıldım sutum iyiydi arttimi bilmiyorum ama bebekte bende çaydan sonra bir rahatladık tuvalete çıkma konusu maşallah harika bence
Ef24 Ben de kullandım kısa bir süre baya işe yaradı ama çok şekerli olduğu içim bıraktım içemedim daha fazla
Minikkelebegim Gamzegunes ben kullandım ve gerçekten işe yaradığını hissediyorum özellikle gece içip yatınca göğüslerim doluyor düzenli olarak kullanmanı öneririm eğer düşünüyorsan günde 3 bardak içiyordum ben bitti ama alacağım tekrar
Funique Bir sabah kahvaltıdan sonra bür de akşam yatmadan önce canım ahududu konsantresi bamya çiçeği bir de roybos ekstresi varmış içinde rengini o veriyor sanırım
Funique İki çeşit var biri yeşil gibi biri pembemsi pembemsinin ambalajında çiçek var ordan anlayabilirsin ama şekerli sevmiyorsan yeşil gibi olan var ondan al