B612 Dokuz on üç günlük bebeğim tırlatmış vaziyette. Sabaha kadar mızırdanıyor ve ağlıyor asla uyumuyor. Üç gündür. Yüksek ateşi var dört saatte bir şurup verdim ama değilen bir şey yok. Hastaneye gitmek istemiyorum covid yüzünden. Diştir başka bir şey değildir dimi? Yazar burda moral istiyor anneler😔
[silindi] B612 eğer 3 günü geçerse mutlaka doktora gitmeniz gerekiyor. Bizde geçen hafta aynısını yaşadık. Doktorumuz diş ateşi 3 gün sürer. Eğer ateş devam ederse kan idrar tahlili yaptırın. Hatta covid bile olabilir. Bebeklerde yüksek ateşle belirti veriyor dedi. İhmal etmeyin ateş hafife alınmıyor maalesef. Çok geçmiş olsun 🌿
Gamzeli03 B612 Cnm yüksek ateş var ise götür bir doktora Allah korusun ateş ihmale gelmez dört gün yüksek ateş diyorsun havale de geçirir çocuk iki kat maske tak götür başka birşey de olabilir diş yerlerin de belirti var mı kabarık falan
Zeynonunannesiiiii B612 canım kızım ilk dişlerini çıkarırken 38,5 a kadar çıktı ateşi 3 gün kadar sürdü. Sonra çıkmadı,3.gün doktora gittik devam ederse calpol dolven dönüşümlü ver dedi 3.günden sonra düşmezse tekrar getir demişti diye hatırlıyorum
SevgiLina_ B612 gecmis olsun bizimde ates vardi covidmis meger kizim 3 gun surdu ve gecti. Lutfen hemen doktora goturun
B612 [silindi] İnşallah diştir bugün üçüncü gün bugün de bitmezse giderim hastaneye. Eşim hekim bu ara hastanelere gitmemek lazım dedi diye ayak sürüyorum😔
Wolverine Yukarıdaki arkadaşların da dediği gibi ateş ihmale gelmiyor, enfeksiyon veya başka bir nedeni olabilir. İdrar, kan tahlili yapılması gerekir. Çok gecikmeden bir doktora götürün
AlyaBaby B612 yüksek ates ve 3 gün tabıkıde dişten değil diş o kadar yuksek ates yapmaz acil doktoruyla görusmelısın
Mom356 B612 2 saatte bir ılık suyla duş aldırın benim kizimda bir ara oyleydi hatta ateşi 40 di doktor demişti ılık suyla 2 satte bir duş aldır diye rabbim şifa versin inşallah
Hks_34 Bizde enfeksiyon çıktı antibiyotik verdi 3 günde onlar etki etmesini bekledik derlen ne kadar erken götürürsen okadar erken sonuç alırsın. Ayaklarına çorap giydir ilık duş aldır
B612 Hks_34 muhtemelen bizde de öyle çıkacak ya da covid😔kızkardeşimin bebeği bir hafta ateşlendi dişten iyimserlikle ına yordum ama bebeğim gece çok ızdırap çekti parol değil ibufenle anca düştü ateşi
Hks_34 Bizede ağır bi agrıkesicş yaptılar öyle düştü diğer gece tekrar yükseldi ara ara fitil falan verdik
Sdf123- B612 canım sen takipte kal ateşi kaç oluyor en fazla ve 3 günden fazla sürerse bi görün doktora