tubist anaokul ogretmeniyim bende suan calismiyorum kizim 16 aylik. Onumuzdeki yıl 25 26 aylik olunca birlikte bi krese gideriz diye dusunuyorum. Annem sehir disinda kayinvalideme bırakmak istemiyorum. 2 yil ara vermis oluyorum zaten calismakta istiyorum bu yil covid dolayisiyla durmustum.
Çalıştigm kurumda 9 aylik bebekler bile vardi.. evet zor oluyor ama 2 yas mecburi durumlarda gidebilecek bi yas bence. Merhametli, ozenli bi kurum bulursaniz sorun yasamazsiniz. Cocugunuzda kolay uyum saglarsa onun icin iyi bile olur. Cunku biz evde belli bi yere kadar ilgilenebiliyoruz gelisimleriyle. Hem yasitlariyla birlikte hemde tum gun eglenerek geciyor. Endişelenmeyin daha vakitte var simdinin tadını cikarin. Allah iyi insanlarla karsilastirsin o surecte de. Cunku isini hakkiyla yapan öğretmenler , ablalar oldugu gbi sizin yuzunuze gulup isin asli farkli olan insancıklarda var malesef.. iyi arastirin sorun sorusturun mutlaka