Hanımlar ben saç kremi hiç kullanmadım. Beyazlarım vardı ve saçımı boyadım sonunda. Ama çok ayırt edilmiyor neyse ışıl ışıl dursun diye krem önerisi istiyorum. Ve yatıştırıcı yani düz gibi dursun kabarık durmasın. Bana önerebilir misiniz kullananlar😂 netten baktım elseve ve urban markasına ama karar veremedim.
Teşekkürler şimdiden🥰