Ebruaybars Kizlar koldan vurulan BCG aşısı sonra neler oldu bebislerde emzirirken zor oldu mu koluna baskı yapmamak lazımmış emzirirken elini kol altına koyuyoruz ya tedirginim ateşte oluyor mu
Dk72 Ebruaybars biz dün yaptırdık aşımızı eve gelince sanki kolu ağrıyor gibi geldi kısa süre ağladı çünkü değince hareket edince ama sonra tamamen geçti bir sıkıntı yaşamadık. Rahatça emzirdim hatta o kolu üstüne doğru yatarak da uyudu