Bizimde çok fazla gazımız vardı gecemiz gündüzümüz gazlı geçiyordu şuan oğlum 2.5 aylık oldu çok şükür doktorunuzun verdiği şurup ile kendine geldi çok iyi geldi ona gazı varken kendini sıkmaktan göbek fıtığı olmuştu şuruptan sonra oda kendiliğinden geçti şurubun adı (aguline) günde 3 defa bi kaşık veriliyor.