Stellaa aktivite masasını kullanmadım fakat 3 ayağı var ve sabit , yakından da incelemediğim için devrilip devrilmeme konusunu bilmiyorum,
ilk adım arabası almıştım ben;
bebek zaten kendi başına dikilemiyorsa veya ayağa ağırlık vermeyi bilmiyorsa zaten ilk adım arabası çokta kullanışlı değil. Ha koltuğa tutundurup destek vermişsiniz ha arabaya. Kızım hiç kullanamadı mesela. Arabaya ağırlık verdiğindedr araba üzerine devriliyordu. Veya elinin altından kayıp gidiyordu.
ancak kendi başına yürümeyi öğrendikten sonra bi oyuncak oldu ona.
ben daha çok yere bıraktım koltuğun yanına minderler koydum. Minderden tutunarak dizlerinin üzerine durmayı öğrendi. Sonra koltuktan tutup dikilmeyi. Sonra koltuğun başından başına gitmeyi. Aslında bu konuda tamamen ev eşyaları ve sizin yaratıcılığınız önemli olan. Benim kızım çok zayıf bir bebekti, 6 kiloydu 8 aylıkken yürümüştü, daha kilolu olan bebekler daha geç yürüyebilir çok normal bence.
eğer alacaksanız araba değilde masa almanız daha mantıklı sanki. Zaten ağırlığını verip ayakta durmayı öğrenen bebek heryerden tutunarak yürümeye başlar önemli olan ayakta durmayı öğrenmesi. Şuanki aklım olsa arabayıda almazdım hiç kullanmadık.