Nehirimmm var daha çok yeni olduğu için silik çıkmış.Aynı şey bana oldu ilk hamileliğim olduğu için test yapmıştım bu şekildeydi gebelik yok diye düşündüm.Ama bir hafta sonra mide bulantım fln devam edince tekrar yaptım bu sefer o silik çizgi tam çıktı 🥰