Herkese merhaba. 1 eylülde sezeryanla oğluşumu kucağıma aldım sağlıkla çok şükür doğumdan sonraki süreci çok zor atlattım bir hafta boyunca çok şiddetli baş ağrısı çektim yatamıyordum başımı koyduğum yerden de kaldıramıyordum büyük ihtimalle anesteziden dedik sonrasında iki gece ateşlendim tir tir titreyerek lohusa ateşidir dediler ama doğumdan sonraki 10. Günün akşamında ağzıma metalik bir tat geldi acı acı bende anesteziden hala diye düşündüm bebeği emzirdim yarım saat uyudum uyandım kolonya dökündüm ama koku yok bir anda kayboldu ve bebeğim 2,5 aylık oldu hala yok çok nadiren mandalina limon kabuğu tırnaklıyıp derince kokladığımda çok az bi hissediyor gibi oluyorum sonra o da gidiyor her şeyi kokluyorum hiçbir gelişme yok en çok canımı yakan bebeğimin kokusunu alamamak zaten koku gittiğinde daha ameliyatın etkisindeydim çocuğuma doya doya ilgi göstermemiştim kendi derdimden böyle olacagını bilseydim her an koklardım yavrumu çok kötüyüm yediğim hiçbir şeyden ve hayattan keyif almıyorum iki tencere yaktım ocakta unutup . Hiçbir ilerleme olmadığı için umudumu kaybetmeye başladım 3. Aydan sonra koku hissi gelenler var mı çevresinde olan duyan ne olur birisi bir umut versin bebeğimi hiç koklayamacak mıyım ben 😭😭🥺🥺