BihterK Merhaba kızlar bebeğim ikinci ayına girdi kalça çıkıklığı testi yaptırmam gerekiyormuş bebeğimi özele götürüyorum ama 150 TL çekim ücreti istediler şehir hastanesinde ücretsizmiş gidenler varsa bilgi verebilir mi