Fatmanurrr23 Ebrutoprk kesinlikle golden goat benim kızım 2 haftada 1 kilo almış herkes en iyi kilo aldıran mama diyordu doğruymuş 😊
Zeynep11 Ebrutoprk en iyi hangisi bilmiyorum ama en kötü aptamil… Kızıma 8 ayda 2 kilo anca aldırdı. Tamamen bırakınca kızım kilo almaya başladı 🙄
Ebrutoprk Ogulcan teşekkür edrm canım bebelac gold almıştım ilk baş şimdi hem emziriyorum günde 2 kere veriyorum ama bu mama hiç kilo aldırmadı gibime geliyor
Ogulcan 01_210820 canım benim bebeğim 35+4 de doğdu 2800 gr dı sütüm gelmediği için 2600 e düştü hastanede mamaya başladık hipp kullandılar şuan 1 ay +7 günlük ve 3768 gr olduk bize çok iyi geldi ne kadar süre ile mama veriyorsun bebeğin kaç günlük
01_210820 Ogulcan üç, aylık olduk dün canım meme fazla süt yok o yüzden iki buçuk ğç saatte bir mama veriyorum