damlac Ben doktoruma danıştım gece muhallebisi veriyim mi yatırırken diye. Gün içerisindeki öğünlerini düzgün yiyorsa vermende hiç bi sakınca yok dedi. Ben Aptamil’in sütlü bisküvili gece mamasını veriyorum. Gün içerisinde zaten kahvaltısını, yoğurdunu, sebzesini ve meyvesini yiyor bir de anne sütü içiyor. Akşamda mamayı yedirip, suyunu içirip yatırıyorum. Gayette güzel uyuyor.