Umuthayatcan01 Merhaba anneler benim gibi giriş yaparken sorun yaşayan var mı çıkış yapmadığım halde uygulamadan çıkılıyor ve tekrar kaydolmam gerekiyor neden oluyor acaba bilginiz var mı
Umuthayatcan01 Benimki Bi türlü düzelmeyecek galiba forma girmek istediğim zaman tekrar tekrar kaydolmam lazım
Umuthayatcan01 Bide e posta adresimi şifremi yazdığım halde giriş bilgileri hatalı diyo deli olacam artık
Umuthayatcan01 NaimeYilmaz bilgiler siliniyor zaten giriyorum tekrar ve bu defa giriş bilgileri hatalı diyo şu anlık düzeldi Bi arkadaşın yardımıyla beni hatırla tuşuna basınca düzelmiş sanki teşekkür ederim ilginiz için hepinize