Alcannipek Kan ilacı newit kullanılanlar yorumlar dam acı olduğunu okudum doğru mu acaba kusan bebekler de varmış şaşkınım alsam mı diye
Y-19 Alcannipek Bizde yeni başladık kullanmaya doktor önerisiyle ağızda demir ve pas tadı, kokusu bırakıyor bir müddet sonra geçiyor ama içeriği temiz ilk bi kusacak gibi oldu ama kusmadı biz kullanmaya devam ediyoruz.
Happygirl8 Alcannipek valla ben azcık tadıyım dedim iğrenç bidaha ağzıma süremem 😵ama bebeğime verince içiyo sonra da devam önceki haline kusmadı da ondan veriyorum 🤷♀️🙆♀️
Ada2020 Alcannipek bana da Yen’i verdi bu kan damlasını daha ilk kez bugün kullanacağım onu, daha önce bestiron kullanıyordum memnundum, bakalım bu nasıl bize de sabah akşam beslenmeden yârım saat önce ver dedi