Zamazingo açlıktan genellikle çok kalkıyo benim bebeğim doyunca uyuyo doymazsa mutlaka dış diye düşünüyorum dişetleri sistiyse aç değilse mutlaka dış dış jeli kullanmaya başlattı benim doktorum onu kullanınca düzeldi dentinox diye ise yariyo bı doktora göster canım